Tevreden klanten zijn ambassadeurs van uw bedrijf

Tevreden klanten

Klanten die tevreden zijn over uw product of dienst, zijn sneller geneigd om dit aan mensen in hun omgeving door te vertellen. Dit is nog steeds de beste reclame die voor uw bedrijf gemaakt kan worden! 

Het is daarom van belang te weten of uw klanten tevreden zijn en op welke punten er mogelijk nog verbeteringen nodig zijn. Een klanttevredenheidsonderzoek geeft u deze informatie.

Zelf doen of uitbesteden

Met onze methodiek kunt u zelf bepalen of u de kwaliteitsmetingen zelf uitvoert of dat wij u daarbij ondersteunen. Wij kunnen zelfs het hele proces voor u uit handen nemen.

Net Promoter Score

De Net Promoter Score (NPS) is een internationaal gebruikt kengetal dat tot uitdrukking brengt hoe u scoort met uw dienstverlening. Met één druk op de knop krijgt u deze score gepresenteerd.  Door regelmatig de NPS te meten, weet u of alle maatregelen die u treft effect hebben.

Meer weten?

Wilt u meer weten over wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?
Wij laten u graag alle mogelijkheden zien, zodat u zelf kunt bepalen of de OMApp en Onderzoeksbieb met alle gevalideerde onderzoeken iets voor u is. 

info@omapp-advies.nl
06 38 32 28 92

Volg ons

Realisatie: Pica2Studio